diumenge, 27 d’abril del 2008

TRANQUIL I CONTENT

Llàstima. S’acaba el cap de setmana.

No he fet coses escandalosament importants, la veritat. Però sí que tot i que no m’he prodigat en fer activitats d’aquelles que la gent diu que cal tenir, les socials, m’ho he passat de conya.

Petites coses: llegir molt, veure cinema, llegir el que escriu la gent en els seus blogs, cuidar el jardí, descansar a l’hamaca que tinc penjada entre dues alzines, jugar amb els gats, parlar poc per telèfon...

Ja veieu que tot plegat no té l’aroma de les grans gestes i aventures. Però la pau, la tranquil·litat, la serenor que m’han acompanyat aquest parell de dies, ja els voldria jo per a la resta de dies. I per a vosaltres també.

Divendres vaig començar a prendre les flors de Bach. De moment em veig més relaxat.

Passeu-vos-ho molt bé!!!