diumenge, 6 d’abril del 2008

DIUMENGE

No sempre els diumenges són els millors dies. Depèn de moltes coses, no solament de que sigui un dia en què tenim festa.

Avui, però, si més no per a mi, ha estat un gran dia. El Sembrador feia quaranta-quatre anys, i com que és una persona molt social, ha convidat a tots els amics a casa per passar plegats el dia.

A mi no m’agraden les festes, reunions o menjars multitudinaris, perquè normalment m’hi trobo una mica perdut. Prefereixo un bon dinar o sopar amb dos o tres amics, parlar de tot i si pot ser en profunditat. És un dels plaers més intensos que conec.

Doncs bé, avui, encara que érem més d’una dotzena, potser pel fet que els coneixia bé a tots, m’hi he sentit molt a gust.

En ser entre amics, gent que coneixes i que et coneixen, no has de guardar les formes, pots ser tu mateix, fer el que vulguis. Així que com que jo sóc un cul de mal seient, en un moment determinat, i cansat una mica del soroll, he anat amb en Mark, la Kim i el pare de tots dos, en Rodri a fer una passejada fins a la bassa dels Quintanells, un lloc molt bonic de la riera de Fraussa del qual ja us n’he penjat una foto en aquest blog. També ha vingut el Gorg, el meu gos. Ens ho hem passat molt bé, la veritat.

Us volia penjar unes fotos que he fet, però tinc problemes amb el lector de targetes . Un altre dia us les posaré

Que passeu una bona nit.