dijous, 30 d’octubre del 2008

N'HI HA QUE PENSEN I TOT. I COM PENSEN!

Ostres!... Tant i tant que havíem parlat de la Ferrusola, per la seva "curiosa" manera de veure les realitats de la societat... Jo particularment, me n'havia fet un bon tip de riure, de les seves declaracions...
I ara va i ens surt... la reina de les Espanyes -sí, nois, no un qualsevol, no- que sembla ser que vol seguir els passos de la dona de l'expresident.
Abortament? I ara!!!
Anomenar matrimoni als matrimonis de gais y lesbianes? I ara!!!
Eutanàsia? Vade retro, Satanas!!!
Religió a l'escola? (Suposo que parla de la catòlica). Síííííí!

Tothom pot tenir les idees que vulgui, però quan et paguen per ser la reina de les Espanyes -i et paguen molt i molt bé, que consti- crec que has de tenir un cert tacte. És clar que com que vivim en un estat polític en què els governants diuen autèntiques burrades i la parròquia encara els riu les gràcies... Què voleu que faci o digui la reina -o el rei-?
A més, tot això encara fa més gràcia si es tenen en compte les històries que tothom sap però que davant la llei ningú no sap de la reial casa. En fi... "Apañados estamos".
Mireu, jo no sóc el rei ni la reina, però ja que ells opinen, ho posaré ben guapo aquí, i ara, en aquest modest blog, perquè jo sóc una persona humana amb el meu pensament, que val, com a mínim, el mateix que el de ells:
Jo penso que la dona és mestressa absoluta del seu cos, per tant, dóno el meu suport incondicional a l'abortament.
Jo penso que dos nois que s'estimin o que dues noies que s'estimin poden igual que els altres formar una família unida pel matrimoni (absolutament legal).
Jo penso que tothom té dret a una mort digna i decidir lliurement quan i com s'ha de produir.
Jo penso que la religió -totes les religions- no s'ha d'ensenyar a l'escola.
Oi que ha quedat bé?
Si voleu llegir el que diu El Periódico, cliqueu al link:

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=557448&idseccio_PK=1008

Tingueu una magnífica nit. Uns dormint i somniant, altres llegint, altres estimant, altres...

4 comentaris:

Som allò en què creiem ha dit...

Només hi ha una solució. Independència ja! ||*|| fora fatxes i fora la monarquia, car no serveixen per a res. Aquests Borbons colonialistes haurien de tenir una mort sense eutanasia, sense morfina i amb sonda gàstrica molts i molts mesos, llavors veuriem si estarien en contra de l'eutanasia. I si pot ser, que amb tants de nets i netes que els hi paguem nosaltres, doncs estaria molt bé que llurs nets fossin gays o lesbianes. El preu que hem de pagar per estar dins de l'estat espanyol és haver d'escoltar ximpleries fatxes d'uns reis que no ens representen i que a més a més oprimeixen les nostres llibertats, cultura, llengua i país.

Lluís ha dit...

De tota manera, Joan, encara que en absolut acord en tot el que dius, penso que si són el que són i fan el que fan, la culpa no és tota d'ells, sinó de qui els fa possibles. I a casa nostra hi ha molta gent que pel que sigui anirà sempre a llepar el cul a qui sigui i on sigui. Aquests són més preocupants. De fet, el que pensi la reina de les espenyes me la porta ben fluixa, de veritat; en el fons em fa riure.
De tota manera, com que som com som, ra portarem un parell de dies absolutament escandalitzats i la setmana vinent... qui se'n recordarà del que va dir aquesta senyora? Igual que el pallasso que va dir ja fa temps que el castellà no havia estat mai una llengua d'imposició...
Salut i llibertat per decidir!

ANNA ha dit...

Bones Lluis! em pensava que ja havies penjat les botes amb el bloq i veig que t´hi has tornat a posar.M´en alegro i tinc feina atrasada...t´aniré llegint amb mes o menys la mateixa assiduitat(es diu així o es un barbarisme?) com et deixo les cartes a la teva flamant bustia!je,je.Aixó és perquè sàpigues d´on vé el comentari...una abraçada

Lluís ha dit...

Ostres. la meva cartera!!!
Sigues de nou benvinguda a aquesta humil pàgina. Procuraré anar-hi treballant. És que sóc molt gandul...