divendres, 10 d’octubre del 2008

TOC, TOC...!

UAAAAAAAUUUUUUU...............!
Que bé... Quin alliberament. Una altra vegada amb vosaltres...
Hola Jaume, Hola Totoro, Hola Toni, Hola Neus, Hola Tiz, Hola Pol, Hola, Hola, Hola.
La primera pregunta que crec que em fareu és més o menys així: Com va tot? Doncs... malgrat la "pertinaz" sequera (Collons, que aquest any tampoc no podré ensenyar la Cinta a caçar bolets!!!) i el cony de crisi (Oiga, y ezo qué é?) TOT VA DE CONYA. Perquè tot sempre va com volem que vagi.
Aquest estiu m'he dedicat a carregar piles. Alguns ja sabeu que vaig estar a Santander dues vegades. (Lamento no haver pogut pujar a veure't Jaume. Queda pendent).
He desconectat de tot (menys de mi mateix, clar. I de vegades no era per falta de ganes, no penseu. Ai, aquest cap meu, que sovint treballa massa... I així em van després les coses...
Bé, doncs, els que em coneixeu una micarrona, ja em torneu a tenir aquí, amb vosaltres, disposat a llegir-vos, a escoltar-vos, a escriure-us, a ajudar-vos, a veure-us... i com sempre, a donar-vos una entranyable abraçada de bon (penso) amic.
Demà vaig de casament. No, jono em caso (encara). El Miro i l'Encarna... Que segueixin compartint el camí igual de bé com ho han fet fins ara. Us estimomolt, parella.
Adéu, guapíssims i guapíssimes. Fins a un altre moment. Gaudiu de tot.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola de nuevo, se te echaba de menos.

Muchos saludos!!

Lluís ha dit...

Hola majote. Que disfrutes del Pilar. Un abrazo.