dimarts, 4 de desembre del 2007

JO TAMBÉ VULL VIATJAR.


Abans de sopar us faré una breu entrada, ja que fa alguns dies que no us escric res i no m'agrada deixar de tenir contacte amb vosaltres. Trobo a faltar els vostres comentaris, que sempre em motiven. I no val dir que el meu nivell és molt alt. Aquí tothom hi pot dir la seva, encara que ho faci amb faltes d'ortografia.
Avui he hagut de baixar a la ciutat natal de Dalí per recollir un paper a la notaria. Després he entrat a la llibreria Masdevall, la que és al capdamunt de tot de la Rambla a mà esquerra i després de tafanejar una mica, m'he decidit per un llibre molt ben editat i molt assequible de preu: "Nieve", d'Orhan Pamuk, escriptor turc i premi Nobel de literatura 2006. Us confesso que no he llegit res d'aquest senyor; de fet no he llegit res de literatura turca. Bé, potser que ja comença a ser hora. A mesura que el llegeixi, ja us en faré cinc cèntims. Sempre és bo recomanar llibres a la gent (i que te'ls recomanin a tu, clar).
Ja falta poc per les vacances, i aquesta setmana toca pont. M'agradaria sortir, anar de viatge, "aprendre dels que saben", gaudir d'experiències noves, tornar amb la maleta plena de records, com ho farà Delfín II, que sembla que ha marxat a la ciutat dels gratacels, omplir el disc dur de l'ordinador de fotos preses en llocs ben diferents dels que em són habituals... Però no serà; ja sabeu que he de gaudir de la presència omnipresent de la Sagrario, la meva mare, de vuitanta-vuit anys. En fi... quan es pugui... Sort que sembla que la Reme vindrà a veure'm un d'aquests dies. Quin regal del cel és aquesta dona. Molts petons, Reme, t'estimo molt! Penjo la foto teva i la dels teus fills que tens al Fotoblog, que és molt maca. Les altres, com tu dius, són una "mica" antigues.