dilluns, 15 de desembre del 2008

SABATES

Quina llàstima que aquí no tinguem aquest saludable costum de descalçar-nos i enviar les nostres sabates com si fossin projectils a tots aquells que considerem una ofensa a la nostra dignitat com a persones! Perquè de pallassos, de nazis, de lladres, de fastigosos (tot alhora), encara que el món n'està ple, no pensséssiu pas que en aquesta petita pàtria nostra (i per desgràcia de moment també d'uns altres) no en tenim de personatges d'aquests.
Si cadascú de nosaltres es posés a pensar i a fer la llista d'aquests milhomes a qui amb molt de gust faria servir per afinar la punteria sabatera, estic segur que tots nosaltres hauríem de sortir a correcuita a comprar un munt de llibretes.
Clar que també hauríem de comprar un munt de sabates. Osti, tu... quin negoci pels sabaters! Bé, potser no caldria pas comprar les millors sabates de la botiga...
Ja sé: el meu pare (e.p.d.) em deia que ell, quan era jove anava descalç tota la setmana (eren altres temps...) i les espardenyes restaven penjades d'un clau fins al diumenge, que era el dia que podien anar "elegants". Doncs amb això del llençament de sabates als indesitjables, podríem fer el mateix. Les bones per caminar i les altres per... "Au, té, porc de merda, menja-te-la!"
M'admira la dignitat d'aquest periodista, que en lloc de llepar el cul a l'invasor, a l'home que ha portat el seu país al caos, a la destrucció i a incontables morts civils, fa una acció que és tot un símbol.
Quina diferència amb la majoria de periodistes d'aquí!

2 comentaris:

Bardo i l'Estel del Matí ha dit...

Hola Ocellet pelat de fred!

Li hauràs tret la pols al trineu per anar al cole, oi?.

Mira, d'això no en sabia res, vaig veure una foto, però l'interès que tinc pel Bush és mínim i... vaig passar d'aprofundir més en la qüestió.

I ves per on era un periodista!!!!! MB!!

D'aquí n'hi han pocs que es mullin i qui ho fa, ha de plegar o el fan marxar ben lluny, com és el cas d'en Basses. A mi m'agrada i em va fotre que marxés de Catalunya Ràdio. No els hi perdono, mira tu que ja ni l'escolto.

Au, bona nit.

ptns
L'Estel del Matí

Som allò en què creiem ha dit...

Hola a tots, poseu volum als altaveus del vostre ordinador i connecteu-vos a al web següent: http://www.sockandawe.com/
podeu fer copiar i enganxar aquest enllaç; és molt bó, un joc divertit.

Joan from Blanes ||*||