divendres, 20 de juny del 2008

TOT VA COM VA

I segueixo dient amb el Raimon que "Nosaltres no som d'eixe món". Hi ha coses de la raça humana que m'estranyen, d'altres que em desconcerten, unes altres que em deixen perplex, altres que em cabregen, unes altres que em fan riure -per no plorar-, i d'altres en què em dic a mi mateix que no tenim cap dret a seguir existint com a espècie vist com ens comportem envers la resta d'éssers vius.

Dues floretes: Avui he sentit per la ràdio que un jutge de Girona ha condemnat un home divorciat a pagar a la seva ex dona la pensió alimentària de la filla amb part dels diners que guanya la seva actual parella (ja que ell no guanya el suficient per poder pagar íntegrament l'import de la pensió). Genial, la justícia. Aquí s'imposa aquella frase castellana que diu "Apaga y vámonos".

L'altra floreta -i aquesta és una floreta de femer- té a veure amb un arxiu de vídeo que en Joan m'ha enviat avui. Es veu que com d'altres coses truculentes i sàdiques, està circulant aquests dies per Internet. El seu contingut va sobre el "meravellós i sublim tracte que els xinesos donen als indefensos animalets, com gats i gossos". M'ha regirat els budells. No he tingut estómac per acabar de veure'l. He maleït i remaleït els ossos dels cabrons xinesos -i sóc conscient que aquestes accions diabòliques no són únicament patrimoni dels xinesos (per altra banda, patèticament coneguts pels seus sentiments "amorosos" vers els altres -Heu sentit a parlar mai de quelcom anomenat "tortura xinesa"?-) A casa nostra en tenim un munt d'aquests espècimens. Si algú de vosaltres s'atreveix a veure les barbaritats que alguns anomenats "humans" són capaços de fer amb els animals (clar que estic segur que també són capaços de fer-ho després ambla resta d'humans), que me'l demani. Li faré arribar per e-mail.

Acabem el post amb una nota de positivitat: Avui ha començat l'estiu extraoficial. Quina calor! I el dissabte comença l'estiu de veritat. I el dia 1 de juliol... la llibertat!

Sigueu bones persones en tot moment, tot i que de vegades, a la vista de com va el món, sembli difícil ser-ho. Gaudiu el màxim que pogueu de tot.

1 comentaris:

Duc Engrescador ha dit...

Felicitats Lluís, en aquest canvi estacional. Ja pots començar a intuir els contorns de la llum al final del túnel.

Molts records!!!

DUC ENGRESCADOR